dilluns, 28 d’abril del 2014

Recta final

Bon dia,

Cada vegada queda menys temps per finalitzar el projecte i ara que estem a punt d'acabar tinc un estoc d'idees bastant gran que serà impossible realitzar-les totes. 


La veritat que aquests dies he estat bastant ocupat i no hem quedat les vegades que volia però li tinc preparada una sorpresa que espero que li agradi, encara no puc avançar res! 


Ara us explicaré que hem fet aquestes últimes trobades:

Abans de setmana santa vaig quedar amb els meus amics per anar a prendre alguna cosa i així de pas els presentava a Hamady i la veritat que va estar molt còmode i es va integrar bastant ràpid. 

Aquesta última trobada va ser molt divertida perquè vam fer un partit de futbol amb alguns dels meus 

amics. 

Aquest divendres per fi quedem tots i els portarem a jugar una partida de minigolf.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada