dilluns, 12 de maig del 2014

5 dies per la festa de cloenda

Aquest divendres ja s'acaba el projecte rossinyol. El temps passa volant! Encara recordo la festa d'inici i els nervis d'aquesta.

Mai m'hagués pensat que el projecte fos així, crec que també he tingut la sort de tenir a Hamady ja que és un nen que no em dona cap complicació, li sembla be tot el que fem i sempre m'agraeix el temps que passo amb ell. Jo també li haig d'agrair aquesta dedicació al projecte, ja que depen dels dos, i avui dia s'ha transformat en un germà petit però en versió més moreno jaja

Aquesta experiència se la recomanaré a tots el meus amics a veure si hi han més voluntaris que donin suport a aquesta causa.
                                                                Hípica Equus Empordà

   
Platja de l'Estartit (Illes Medes)

1 comentari:

  1. hola, no se si usas esto,,,, perdiste tu billetera ???
    escribe a wiropo@msn.com

    ResponElimina